PREMIUM PROTECT za vrijednost uređaja 6.001kn – 10.000kn

Gotovina:

999,00 kn

Kartice (jednokratno i obročno):

1.068,93 kn

POPUST od 6% obračunat na plaćanje: gotovinom u poslovnici, plaćanje pouzećem prilikom preuzimanja paketa ili uplatom na žiro račun.

Dostupnost artikla

 

WEBSHOP – dostupno (dostava 3-5 radnih dana)

POSLOVNICA BRANIMIROVA – na upit

POSLOVNICA MAKSIMIRSKA – na upit

 

*informacija o raspoloživosti je promjenjiva i ne predstavlja obvezujuću ponudu

*stanje na webshopu ne mora odgovarati stanju u poslovnicama

Šifra: 256888 Kategorije: ,

Opis

ŠTO JE PREMIUM PROTECT?

PREMIUM PROTECT je dodatno osiguranje koje je namijenjeno NOVIM mobitelima svih svjetskih brendova.

  • Produženo tvorničko jamstvo za 12 mjeseci
  • Osiguranje od loma ekrana ili pozadinskog stakla

Osiguranik ima pravo naknade iz osiguranja za maksimalno jedan osigurani slučaj tokom trajanja osiguranja od 12 mjeseci.

KAKO SE UGOVARA PREMIUM PROTECT? 
Osiguranje se sklapa prilikom kupnje uređaja. Jamstvo / osiguranje vrijedi jedino uz predočenje računa na kojem je jasno naznačen serijski broj uređaja koji se osigurava. Kupnjom ˝PREMIUM PROTECT˝ korisnik za svoj uređaj osigurava tvorničkog jamstvo u trajanju 24 mjeseci + 12 mjeseci. Osiguranje od loma ekrana ili pozadinskog stakla vrijedi samo 12 mjeseci od datuma kupnje.

Jamstvo / osiguranje se NE može kupiti naknadno za već prodani / rabljeni uređaj, nego isključivo na isti dan uz kupnju uređaja ili ako voljom prodavatelja po naknadno dogovorenim uvjetima.

ŠTO JE PRODUŽENO TVORNIČKO JAMSTVO?

Produženo tvorničko jamstvo počinje istekom 24 sata od dana isteka osnovnog tvorničkog jamstvenog roka, a prestaje istekom ugovorenog roka od 12 mjeseci.

Tvorničko jamstvo ne odnosi se na:

  • potrošne dijelove, kao što su baterije ili zaštitni premazi koji su osmišljeni na način da se potroše s vremenom, osim u slučaju da je oštećenje uzrokovano nepravilnošću materijala ili izrade;
  • površno oštećenje, što uključuje, između ostalog, ogrebotine, udubljenja i slomljenu plastiku na priključcima, osim u slučaju da je oštećenje uzrokovano nepravilnošću materijala ili izrade;
  • oštećenje uzrokovano upotrebom dijelova ili proizvoda treće strane koji ne zadovoljavaju standarde specifikacija proizvođača;
  • oštećenja uzrokovana nezgodom, zloupotrebom, nepravilnom upotrebom, vatrom, tekućinom, potresom ili drugim vanjskim uzrokom;
  • oštećenja nastala uslijed rukovanja proizvodom na način drugačiji od onoga navedenog u korisničkom priručniku, tehničkim specifikacijama ili drugim objavljenim smjernicama o upotrebi proizvoda;
  • oštećenja nastala uslijed servisa (što obuhvaća nadogradnje i proširenja) koji nije obavio ovlašteni servis za kupljeni proizvod;
  • proizvod koji je bez proizvođačevog pisanog odobrenja prilagođen sa svrhom izmjene funkcija ili mogućnosti;
  • oštećenja nastala standardnim trošenjem materijala ili ijednim drugim načinom koji je povezan sa standardnim starenjem proizvoda;
  • ako je serijski broj proizvoda uklonjen ili prekriven
  • ako nadležna tijela obavijeste proizvođača o krađi proizvoda ili u slučaju da niste u mogućnosti deaktivirati omogućenu lozinku ili druge sigurnosne mjere osmišljene u svrhu sprječavanja neovlaštenog pristupa proizvodu, a niste u mogućnosti dokazati da ste ovlašteni korisnik proizvoda (npr. predočavanjem dokaza o kupnji).

Za sve kvarove unutar osnovnog tvorničkog jamstva kupac se mora obratiti u ovlašteni servis, dok se za sve kvarove po isteku osnovnog tvorničkog jamstva mora obratiti prodavatelju SMARTLAB.

LOM EKRANA ILI POZADINSKOG STAKLA   
Od ovog rizika mogu se osigurati isključivo mobiteli. Prodavatelj se obvezuje podmiriti sve servisne troškove nastale za štetu loma ekrana ili pozadinskog stakla unutar ugovorenog razdoblju osiguranja u trajanju od 12 mjeseci.

ŠTO NIJE POKRIVENO OSIGURANJEM?

  • štete ili troškovi nastali kao posljedica namjere ili prevare osiguranika ili bilo koje treće osobe;
  • štete na osiguranoj stvari koja potječe od njezinih nedostataka;
  • štete prouzročene ratom i sličnim događanjima;
  • štete koje nisu nastale od osiguranog rizika, te su kao isključenja navedena u uvjetima osiguranja.

RASKID UGOVORA

Raskid ugovora moguće napraviti u roku od 14 dana od kupnje ˝PREMIUM PROTECT˝. Ugovor se raskida obavještavanjem prodavatelja u pisanom obliku prije isteka roka za raskid ugovora.

KAKO OSTVARITI PRAVO NA PREMIUM PROTECT ZAŠTITU?

Nakon štetnog događaja/kvara elektroničkog uređaja potrebno je poduzeti sljedeće radnje:

  • ako je uređaj pod tvorničkim jamstvom štetu treba prijaviti ovlaštenom servisu ili prodavatelju kako bi se dijagnosticirao i servisirao kvar;
  • ako je uređaj pokriven PREMIUM PROTECT-om, a dijagnosticirani kvar ne spada pod uvjete tvorničkog jamstva štetni događaj/kvar potrebno je u roku od 10 radnih dana prijaviti putem e-maila: [email protected] ili na info telefon 01 5623 013.

Prilikom prijave štetnoga događaja/kvara potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju:

  • kopiju kartice PREMIUM PROTECT s važećim serijskim brojem;
  • račun za kupnje PREMIUM PROTECT zaštite na kojem je naveden serijski broj uređaja koji se osigurava;
  • račun za kupnje predmetnog uređaja na kojem je naveden serijski broj uređaja;
  • pisani dopis u kojem Osiguranik detaljnije opisuje prijavljenu štetu/kvar.

Nakon što prodavatelj zaprimi cjelokupnu dokumentaciju od Osiguranika kreće se u obradu štete te se nakon odrađenog procesa evaluacije šteta prihvaća ili odbija (ukoliko nije pokrivena PREMIUM PROTECT-om) te se u ovlašteni servis upućuje nalog za servisiranje predmetnog uređaja ili se kupca obaviještava da je šteta odbijena zbog eventualnih kršenja općih uvjeta poslovanja koji su u detaljnom opisu navedeni.

 

CJENIK
VRIJEDNOST UREĐAJA CIJENA
1 kn – 1.500kn 249,00 kn
1.501kn – 3.000kn 449,00 kn
3.001kn – 4.500kn 649,00 kn
4.501kn – 6.000kn 849,00 kn
6.001kn – 10.000kn 999,00 kn

 

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “PREMIUM PROTECT za vrijednost uređaja 6.001kn – 10.000kn”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *